Komunikaty RSS

Pobierz kanał RSS 
 
 

Kontakt dla mediów

Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy
ING Bank Śląski S.A.
tel.: 22 820 40 22
mobile: +48601308378
Joanna Majer - Skorupa
Z-ca Rzecznika Prasowego
ING Bank Śląski S.A.
tel.: 32 357 81 84
Ewa Szerszeń
Z-ca Rzecznika Prasowego
ING Bank Śląski S.A.
tel.: 22 820 41 17
Miłosz Gromski
Menedżer ds. komunikacji
ING Bank Śląski S.A.
tel.: 22 820 40 93
Zaloguj się przez

Akcje marketingowe i promocje

 
 

„100 zł za otwarcie konta” w ING Banku Śląskim

01.12.2016    Produkty i usługi  Akcje marketingowe i promocje

ING Bank Śląski przygotował ofertę dla osób zainteresowanych założeniem konta osobistego w złotych. Uczestnicy promocji mogą otrzymać 100 zł premii. Promocja rozpoczyna się 1 grudnia br.

więcej 

ING buduje zaradność finansową Polaków

29.11.2016    Akcje marketingowe i promocje

ING Bank Śląski rozpoczął kolejną akcję edukacyjną pt. „Mój lepszy plan”, której celem jest budowanie zaradności finansowej Polaków. Tym razem do współpracy bank zaprosił największy polski portal Onet.pl oraz blogera, specjalistę od finansów osobistych, Marcina Iwucia.

więcej 

„Moje” zmienia wszystko – ING kontynuuje komunikację systemu Moje ING

14.11.2016    Akcje marketingowe i promocje

ING Bank Śląski przedstawia kolejną odsłonę kampanii promującej Moje ING – nową, osobistą bankowość dla klientów indywidualnych. Bank kontynuuje komunikację, w której zachęca i inspiruje do podejmowania niezależnych decyzji, jednocześnie oferując wsparcie w postaci przyjaznego systemu.

więcej 

Konkurs "Kochasz swoje miasto?" w ING Banku Śląskim

08.11.2016    Akcje marketingowe i promocje

Zgodnie z hasłem ogólnopolskiej kampanii ING Banku Śląskiego „Moje zmienia wszystko” promującej Moje ING - o rzeczach, osobach, miejscach, które mają dla nas wyjątkowe znaczenie mówimy "moje". Także miasta, z którymi jesteśmy związani są dla nas zawsze wyjątkowe. ...

więcej 

Komunikat posiada załącznik

Finanse cenniejsze niż zdrowie, ale mało o nie dbamy - Badanie Moje ING „Zwyczaje finansowe Polaków”

17.10.2016    Finansowy Barometr ING  Akcje marketingowe i promocje   Pozostałe informacje

Finanse domowe według Polaków to druga najważniejsza sfera życia (69%), po rodzinie i przyjaciołach (87%). Choć ważna, poświęcamy jej średnio trzy razy mniej czasu (3,2 godz. w tygodniu) niż innym istotnym obszarom naszego życia – wynika z Badania Moje ING „Zwyczaje finansowe Polaków” zrealizowanego przez GfK Polonia na zlecenie ING Banku Śląskiego[1]. ...

więcej 

Komunikat posiada załącznik
1  |  2  |  3  |  4   z  39   Następne
 
 

Polecane multimedia

Technologia: netPR.pl