Komunikaty RSS

Pobierz kanał RSS 
 
 

Kontakt dla mediów

Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy
ING Bank Śląski S.A.
tel.: 22 820 40 22
mobile: +48601308378
Joanna Majer - Skorupa
Z-ca Rzecznika Prasowego
ING Bank Śląski S.A.
tel.: 32 357 81 84
Ewa Szerszeń
Z-ca Rzecznika Prasowego
ING Bank Śląski S.A.
tel.: 22 820 41 17
Miłosz Gromski
Menedżer ds. komunikacji
ING Bank Śląski S.A.
tel.: 22 820 40 93
Zaloguj się przez

Ankiety ING

 
 

Ankieta ING: Papierowy PIT ma coraz mniej zwolenników

29.04.2014    Ankiety ING

W tym roku, po raz pierwszy w historii, większość podatników biorących udział w ankiecie ING rozliczy się elektronicznie. Prawdopodobnie już w 2020 r. e-pity wybierze 90% osób. ...

więcej 

Komunikat posiada załącznik

Ankieta ING: Zmierzch papierowych PIT-ów?

29.04.2013    Ankiety ING

W tym roku co drugi podatnik, który wziął udział w ankiecie ING, złoży PIT w formie elektronicznej. Chętnych do skorzystania z tej metody rozliczenia z fiskusem przybywa z roku na rok. W 2020 r. e-pity może złożyć nawet 90% podatników. ...

więcej 

Komunikat posiada załącznik

Ankieta ING: Sprzedaż detaliczna w marcu – na Wielkanoc zacisnęliśmy pasa

23.04.2013    Ankiety ING

Ogłoszone dzisiaj dane o sprzedaży detalicznej wskazują, że tegoroczna Wielkanoc nie skłoniła Polaków do dużo większych wydatków niż zazwyczaj. Na świąteczne zaciskanie pasa wskazują także wyniki ankiety przeprowadzonej wśród klientów ING. ...

więcej 

Komunikat posiada załącznik

Ankieta ING: Jeździmy oszczędnie

12.04.2013    Ankiety ING

Dwóch na pięciu klientów ING podróżujących samochodem przyznało, że w okresie ostatnich 12 miesięcy ograniczyło lub w ogóle przestało jeździć autem. Rok 2012 otworzył konsumentom oczy na potrzebę racjonalizowania i cięcia wydatków. ...

więcej 

Komunikat posiada załącznik

Ankieta ING: Polaryzacja postaw wobec oszczędzania

07.03.2013    Ankiety ING

Co byś zrobił z 1000 zł wygranym na loterii? - takie pytanie zadaliśmy naszym klientom w ankiecie ING. 40% respondentów zadeklarowało, że wygraną wydałoby w całości. Przestrzegamy przed konkluzją, że to przejaw rozrzutności i braku przezorności w trudnych czasach.  Z uwagi na polaryzację postaw konsumentów trzeba być szczególnie ostrożnym przy wyciąganiu wniosków, czy obecnie...

więcej 

Komunikat posiada załącznik
1  |  2  |  3  |  4   z  17   Następne
 
 

Polecane multimedia

Technologia: netPR.pl