facebook web

To jest życie. To ułatwiamy. Z trenerem finansowym w Moim ING

| Akcje marketingowe i promocje
| ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski w najnowszej kampanii proponuje klientom indywidualne podejście do ich pieniędzy.

Z badania GFK Polonia* wynika, że dla większości z nas zajmowanie się finansami jest czasochłonne i męczące. Młodzi wolą przeznaczać czas na pasje i przyjemności, a rodziny borykają się z mnogością wydatków, dlatego często brakuje im spójnej strategii działania w finansach. Z drugiej strony, kiedy poszukujemy właściwych rozwiązań w sferze finansów, nierzadko jesteśmy przytłoczeni ilością porad ze strony znajomych i rodziny. Jednak to co jest dobre dla innych, najczęściej nie jest właściwe dla nas, ponieważ nie jest dopasowane do konkretnej sytuacji. Rozwiązaniem jest Trener Finansowy w aplikacji Moje ING, który przygotowuje indywidualny plan dla pieniędzy. W ten sposób upraszczamy klientom zajmowanie się finansami. Takie podejście puentuje Marek Kondrat słowami: To jest życie. To ułatwiamy – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Trener Finansowy to proste i intuicyjne narzędzie w systemie Moje ING. Pomaga klientowi przeanalizować jego sytuację finansową i wskazuje rozwiązania oszczędnościowe czy inwestycyjne, dostosowane do jego indywidualnych potrzeb - proponuje konkretny, zindywidualizowany plan dla jego pieniędzy.

Trener finansowy pomaga klientowi zaplanować i zbudować jego bezpieczeństwo finansowe. Po wprowadzeniu przez klienta celu finansowego, bazując na wysokości dochodów, wydatków i wieku, wylicza indywidualny poziom poduszki finansowej, czyli pieniędzy, które należy zgromadzić na nieprzewidziane wydatki. Po sprawdzeniu jaką część z tej kwoty klient już posiada, Trener stawia diagnozę sytuacji finansowej, a także określa zalecenia jak osiągnąć zamierzone cele finansowe. Następnie proponuje skorzystanie z narzędzi i produktów dostępnych w systemie Moje ING.

Dla klientów, którzy stworzyli już swoją poduszkę finansową oraz posiadają dodatkowe nadwyżki, Trener udziela porady inwestycyjnej o charakterze ogólnym, proponując optymalny portfel funduszy, który wskazuje ile i w jakie typy funduszy zainwestować.

Szczegóły kampanii:

Tytuł kampanii: To jest życie. To ułatwiamy Start kampanii: 16.04.2017 roku Nowy spot dostępny jest na kanale YT: https://youtu.be/vJKS3V0Ioho

Narzędzia:

TV: spot 30 s i skrót montażowy 15 s

Internet: promocja dedykowanego video (3x15 sek.), kampania typu display, mobile i komunikacja w social media

Kreacja: Brain

Media: Mullen Lowe Media Hub

Kreacje internetowe: GONG

*badanie GFK Polonia dla ING Banku Śląskiego, październik 2016, „Zwyczaje finansowe Polaków”.