arrow-downfacebook webzamknijblad

ING wspiera dobry głos dla firm

| Akcje marketingowe i promocje
| ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Internauci piszą opinie o ulubionych firmach, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zamieniają je w piosenki. W nowej kampanii ING Bank Śląski pomaga firmom mieć więcej klientów, zachęcając do dzielenia się dobrymi opiniami na ich temat.

W internecie rozpoczęła się kampania ING "Dobry głos dla firm", z udziałem Meli Koteluk i Pawła Domagały. Artyści zachęcają Polaków do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach, ich produktach i usługach i zamieniają je w piosenki, które stają się jednocześnie krótkimi klipami dedykowanymi firmom. W ten sposób ING chce pomóc firmom mieć więcej klientów.

Polacy, nawet jeśli są zadowoleni z produktu czy usługi, rzadko kiedy zostawiają pochlebną opinię w sieci. Łatwiej jest nam krytykować, niż chwalić. Z badań przeprowadzonych na Akademii Leona Koźmińskiego wynika, że aż 46% z nas zostawiło w sieci negatywny komentarz na temat jakiejś firmy. To oczywiście jest potrzebne - aby ulepszać oferowane produkty i usługi - natomiast zostawianie dobrych opinii jest równie ważne. Dlatego w nowej kampanii zachęcamy konsumentów do wspierania firm dobrymi opiniami. To między innymi pozytywne opinie pomagają firmom mieć więcej klientów i się rozwijać, dlatego zadbaliśmy o to, żeby niosły się po sieci jak muzyka - mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Swoje opinie internauci mogą zgłaszać na stronie www.glosdlafirm.pl lub za pomocą chatbota komunikującego się z użytkownikami przez aplikację Messenger. Każda z nich ma szansę stać się piosenką zaśpiewaną przez Melę Koteluk lub Pawła Domagałę w specjalnych teledyskach. Filmy stworzone w ramach kampanii będą publikowane na wspomnianej stronie internetowej, a także na youtube’owym kanale ING Banku Śląskiego.

Czas trwania kampanii: od 5 do 30 listopada 2018 roku;

Zakres działań: digital (internet + social media);

Idea i kreacja kampanii: agencja GONG;

Zakup mediów: MullenLowe MediaHub;

Reżyseria filmów: Julia Rogowska;

Produkcja: dom produkcyjny Papaya Films.

Teaser zapraszający do dzielenia się opiniami: https://youtu.be/4f_jdhuLXN0

Mela Koteluk śpiewa opinię dla firmy Szyjemy Sukienki: https://youtu.be/1QOJAswXS1g

Paweł Domagała śpiewa opinię dla firmy Soczewka Kuchnia + Bar: https://youtu.be/C1zpxxGI5sQ

Kolejne opinie już wkrótce na bankowym kanale YouTube