Szkoda lata na myślenie o rachunkach

| Produkty i usługi, Akcje marketingowe i promocje
| ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Przypomni o nich aplikacja Moje ING z powiadomieniami

16 czerwca rusza nowa kampania reklamowa ING, która promuje aplikację Moje ING i powiadomienia o zbliżających się rachunkach. 

ING Bank Śląski w najnowszym spocie zachęca, żeby oddać się letnim aktywnościom zamiast zajmować się przyziemnymi obowiązkami jak pamiętanie o opłaceniu rachunków. Przypomni o nich aplikacja Moje ING ze spersonalizowanym powiadomieniami na telefon. „Szkoda lata na myślenie o rachunkach” - podsumowuje w puencie Marek Kondrat.

Kiedy budujemy ofertę i jej komunikację, kierujemy się potrzebami klientów. Z naszych obserwacji wynika, że oczekują oni indywidualizacji i personalizacji. W pracach nad tym wspiera nas technologia i pogłębiona analityka. Wykorzystując je, wdrożyliśmy powiadomienia przypominające o płatnościach, np. za prąd czy gaz. Mamy nadzieję, że klienci docenią użyteczność tego rozwiązania - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski wysyła powiadomienia bazując na aktywności swoich klientów. Wykrywa regularne płatności i przez aplikację Moje ING przypomina, na kilka dni wcześniej, o zbliżającym się rachunku. Klient znajdzie go w Moim ING, w zakładce „Zaplanowane”. Dodatkowo, aby jeszcze bardziej uprościć jego opłacenie, w tym miejscu bank proponuje dopasowaną automatyzację, taką jak stałe zlecenie lub polecenie zapłaty.

Więcej na: https://www.youtube.com/watch?v=aw_8fXHbxmg

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł kampanii: „Szkoda lata na myślenie o rachunkach”
  • Start kampanii: 16 czerwca
  • Narzędzia: TV, internet, radio, social media, OOH
  • Agencje: Brain i GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub