Nowa edycja wniosków o świadczenia „Rodzina 500+” oraz dobry start w Moim ING

| Produkty i usługi
| ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Od 1 lipca br. klienci ING Banku Śląskiego mogą wysyłać wnioski o świadczenia „Rodzina 500+” oraz dobry start. Najwygodniej je złożyć za pomocą aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Wystarczy się zalogować i w dedykowanej zakładce uzupełnić wniosek.

Klienci korzystający z Moje ING mobile mogą wysłać wniosek z dogodnego dla siebie miejsca, bez konieczności wizyty w urzędzie. System przeprowadzi klienta przez cały proces uzupełnienia wniosku, a dane, które już znajdują się w banku, zostaną uzupełnione automatycznie. Klient musi jedynie dodać do wniosku dane dzieci, którym przysługuje świadczenie oraz informacje o rodzaju i adresie szkół, do której będą uczęszczały od września br.

ING Bank Śląski nie gromadzi informacji podanych przez klienta. Bank pełni funkcję łącznika pomiędzy klientem a centralnym systemem rządowym, z którego zarówno wnioski do programu „Rodzina 500+”, jak i do programu „Dobry Start” trafiają do lokalnych urzędów, właściwych do ich rozpatrywania pod kątem merytorycznym i wydawania decyzji.

Więcej informacji na temat programu „Dobry Start” można znaleźć na stronie ING: www.ingbank.pl/dobry-start lub na stronie Ministerstwa: www.mrpips.gov.pl/DobryStart. Informacje na temat programu „Rodzina 500+” są dostępne na:  https://www.ing.pl/rodzina-500-plus.